تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

تور، تورهای مسافرتی، تورهای گردشگری

بلاگ کرسی حرف دل من ، تور های مسافرتی به یادماندنی و اطلاعات سفر است

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7100 چند کیلویی است؟

اگر بدنبال یک ماشین لباسشویی برای جهزیه هستید، ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7100  را انتخاب کنید. این دستگاه علاوه بر قابلیت های منحصر بفرد، مناسب برای زوجین جوان می باشد و رنگ آن جوان پسند بوده و با توجه به پهنای آن، فضای زیادی از منزل شما را اشغال نخواهد کرد.

  ادامه مطلب ...

آشنایی با فریزر برند پارس مدل PFN16631EW

فریزر نوفراست بوران مدل PFN16631EW یک محصول بسیار جمع و جور و پرکاربرد شرکت پارس میباشد.. این شکل از طراحی بیش از هر چیز دیگری برای افرادی مناسب است که خانواده کم‌ جمعیتی دارند. گنجایش کلی دستگاه تا 330 لیتر است که میزان کاملاً مطلوبی برای خانواده‌های کم‌ جمعیت به‌حساب می‌ آید. برای آشنایی بیشتر به ادامه مطلب بروید.

  ادامه مطلب ...

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری

تنوع و تعداد بالای ارزهای دیجیتال، سرمایه‌ گذاران کم‌ تجربه را در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری کمی دچار سردرگمی می‌ کند. از این‌ رو افراد جهت سرمایه‌ گذاری مناسب در این بازار باید با مفاهیم پایه‌ای چون مارکت کپ، حجم در گردش، تعداد کل ارز دیجیتال عرضه‌ شده، بلاک چین، شناسنامه ارز دیجیتال و … آشنایی داشته باشند. معمولاً پیشنهاد می‌شود سرمایه‌گذاران با سرمایه کم بر روی رمز ارزهای دیجیتالی که رتبه‌ بندی پایین‌تری دارند سرمایه‌ گذاری کنند. البته سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتالی که رتبه بالاتری دارند امن‌تر و کم ریسک تر است


 بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری

ادامه مطلب ...

مشاور بازاریابی در زمینه گردشگری


هر کسب و کاری نیاز به مشاوره بازاریابی دارد تا بتواند در بازار رقابت رقابت باقی بماند، گردشگری یکی از کسب و کارهایی است که در سال های اخیر با توجه به نوسانات بازار ارز و روی کار آمدن رقبای بسیار قدرتمند، دچار تغییرات بسیاری شده است. داشتن یک استراتژی قوی و مشاور بازاریابی با اطلاعات کافی میتواند شما را در این زمینه کمک کند.

معمولا کسب و کارها ( بویژه کسب و کارهای کوچک ) بودجه کافی برای استخدام مدیر بازاریابی و بالطبع راه اندازی بخش بازاریابی در مجموعه خود ندارند. اما از آن مهم تر ، آنها بودجه ای نیز برای هدر دادن در مسیر اشتباه بازاریابی و تبلیغات ندارند. با این وجود، متاسفانه غالب صاحبان و مدیران کسب و کارها تلاش می کنند تا برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی شرکتشان را خود انجام دهند و این شیوه نادرست در اغلب موارد ناکارآمد بوده و بجای اینکه بودجه درنظر گرفته شده در این بخش ثمری برای شرکت داشته باشد، معمولا به صورت یک سرفصل هزینه بی تاثیر نمود پیدا میکند.

از آنجا که نام های تجاری معمولا بودجه کافی برای در اختیار گرفتن مشاوران بازاریابی بصورت پاره وقت و یا ساعتی دارند، معمولا این شیوه همکاری با مشاوران تبلیغاتی و بازاریابی توانمند، می تواند سودآوری را برای آنها به ارمغان بیاورد.

 

مشاور بازاریابی

مشاوره بازاریابی موثر

باید به یاد داشته باشیم، بازاریابی بسیار فراتر از ارسال کارت پستال یا داشتن یک وب سایت زیبا یا اجرای دم دستی تبلیغات است. بازاریابی موثر، یعنی ترغیب مشتریان به انجام آنچه شما می خواهید صورت پذیرد، در زمان صحیح.و این مساله بسیار مهم است که مشتریان شما احساس کنند، بیشترین ارزش ممکن را از طریق تعامل با شما کسب کرده و شما در کنار آنها ایستاده اید و رضایت آنها را پس از خرید نیز تضمین کرده اید.

انجام چنین نیاتی در کل تلاش های بازاریابی شما و البته اثربخش بودنشان، ساده نیست. این مساله نیاز به  طراحی معیارهای مشخص، پیگیری بازخوردها و البته پیاده سازی یک برنامه ( پلن – plan ) پیچیده دارد. اینجا دقیقا همان جای است که تمام دانش، خلاقیت و هنر یک حرفه ای در مشاوره بازاریابی به کار می آید.

 

 مزایای همکاری با مشاور بازاریابی

– مشاورین بازاریابی به شما متذکر می شوند که قبل از شروع یک برنامه بازاریابی به چه ابزارهایی نیاز دارید. آنها نگاه جامعی به بازاریابی دارند.
– مشاوران بازاریابی می تواند بسیاری از اشتباهاتی که صاحبان کسب و کارها در بازاریابی کالاهای خود مرتکب می شوند را اصلاح نمایند.
– مشاور بازاریابی حرفه ای و کارآزموده هدف گذاری های دقیق و قابل درکی را در برنامه های بازاریابی مشخص می کند و سعی می کند به آنها دست یابد.
– مشاور بازاریابی با تجربه صرفا به دنبال بازاریابی مفهومی نیست، بلکه برنامه بازاریابی او شامل محاسبات دقیق عددی و محاسباتی است.
– مشاوران بازاریابی، می توانند تصویر درستی از میزان بودجه ای که در یک برنامه بازاریابی باید هزینه شود را به شما ارائه نمایند.

– مشاور بازاریابی بودجه های مصوب را به بهترین و کاراترین نحو ممکن صرف برنامه های بازاریابی می نماید.
– مشاوران بازاریابی به درک درستی در این باره که چه رسانه هایی بیشترین تاثیر را بر کسب و کار شما دارد، رسیده اند.
– مشاوران بازاریابی می توانند عناصرحیاتی یک پیام بازاریابی قانع کننده را به شما ارائه نمایند.
– مشاور بازاریابی خبره می تواند برنامه های بازاریابی جایگزین برای شرایط مختلف را برای کسب و کار شما طراحی نماید.
– مشاوران حرفه ای بازاریابی معمولا می توانند ساده ترین و کم هزینه ترین راه را برای بازگشت مشتریان قدیمی به شما نشان دهند.
– مشاوران بازاریابی کارآمد می تواند به شما کمک کند تا تبلیغاتی را اجرا نمایید تا بیشترین بازدید و بازخورد را داشته باشد.

 

شاید علاقمند باشید در زمینه مشاور تبلیغات هم مطلبی مطالعه کنید.

مهم ترین نکته اینکه  بیاد داشته باشید، عقد قرارداد با یک مشاور بازاریابی ، مشاور برندسازی و یا مشاور تبلیغات باید در ابتدای حرکت یک کسب و کار یا ارائه محصول جدید ثمربخش تر است ، البته پس از این دوره نیز مشاور بازاریابی می تواند نقش مهمی در حرکت سازمان در حوزه بازاریابی داشته باشد، البته به شرط همراهی مدیران سازمان با او.

علیجاه شهربانویی مشاور، تحلیل گر و مدرس تبلیغات و بازاریابی